Acte necesare pentru evaluarea terenurilor
Pentru evaluarea proprietăţilor imobiliare de tipul terenurilor sunt necesare următoarele documente:
– Documentul care atestă dreptul de proprietate asupra terenului evaluat;
– Extras de Carte Funciară; Încheiere de intabulare
– Documentaţia cadastrală vizata ANCPI;
– Documentaţia din care să rezulte suprafaţa terenului ;
-Certificat de urbanism valid din care sa reiasă posibilităţile de dezvoltare (POT, CUT, destinaţie, restricţii, etc) – în cazul terenurilor intravilane, libere de construcţii;
– În cazul în care documentele prezentate nu reflectă situaţia constatată la inspecţie se vor solicita documente suplimentare (autorizaţie de construire/demolare, autorizaţie de functionare, raport de expertiză tehnică,etc);
– Alte documente specifice funcţie de tipul proprietăţii evaluate (avize, autorizaţii, etc);
– Fişa mijlocului fix (societăţi comerciale)
– Plan de amplasament şi delimitare a imobilului
– Date complete de facturare.
– Copie Certificat de înregistrare Fiscală (societăţi comerciale)
Pentru preţurile rapoartelor de evaluare întocmite în cadrul societăţii Haintz Consulting, accesaţi pagina Tarife evaluare terenuri.