Acte necesare pentru evaluarea utilajelor:
Pentru evaluarea utilajelor şi echipamentelor tehnologice, în vederea stabilirii valorii de piață sau al altui tip de valoare definită de Standardele Intenaționale de Evaluare, sunt necesare copii ale documentelor juridice, contabile și tehnice.
Copiile documentelor vor fi conforme cu originalul. Ele vor fi furnizate în format electronic, la o rezoluție de minim 150dpi.
Pentru preţurile serviciilor de evaluare, accesaţi pagina Tarife evaluare maşini şi utilaje.
- Act de proprietate – factură, contract vânzare-cumpărare (alt tip de act prin care s-a intrat în posesia bunului mobil);
- Documente din care să rezulte elemente de identificare (număr inventar, serie etc): balanţa mijloacelor fixe,
- Documentaţie tehnică a utilajului/bunului mobil, documente/informaţii din care să rezulte caracteristicile fizice şi tehnice ale bunului: capacitate, model;
- Proiect tehnic, planuri, detalii tehnice;
- Autorizaţii de funcţionare emise de organismele abilitate;
- Certificat de înmatriculare;
- Carnetul de întreţinere al utilajului, informaţii cu privire la regimul şi condiţiile de exploatare, reparaţii curente/capitale, accidente;
- Raport de expertiză tehnică a utilajului (dacă este necesar);
- Buletin de diagnoză emis de o unitate service autorizată;
- Deviz de reparaţii emis de o unitate de reparaţii autorizată;
- Copie Certificat de înregistrare Fiscală (societăţi comerciale);
- Date complete de identificare a proprietarului, a beneficiarului şi datele de facturare.